~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 30 iulie 2017

Fuego: "Rămâi cu bine, Marina!"


"Cu părere de rău îmi iau rămas bun de la colega mea dragă..."

"Dacă e sa urăsc ceva pe lumea asta, acelea sunt despărţirile.
De orice fel şi în orice moment!
Deşi azi ar fi trebuit sa fie o zi specială, căci e ziua prieteniei, cu părere de rău îmi iau rămas bun de la colega mea dragă,
MARINA SCUPRA,
un om cald, volubil, de viaţă, simplu şi sincer.
Prea repede se duc artiştii, rămânând după ei un gol imens şi o operă incontestabilă.
Vocea Marinei Scupra era specială. Avea un timbru pe care-l recunoşteai dintr-o mie, iar şlagărele sale vor rămâne pentru totdeauna în istoria muzicală a României.
În 2015, la "Familia Favorit", i-am oferit Trofeul "Artă pentru Eternitate", pentru activitatea sa de ieri până azi, ea fiind una dintre prezenţele constante în emisiunea mea, acolo unde promovăm şi aducem în faţa voastră muzica artiştilor pe care nedrept, lumea i-a uitat.
Rămâi cu bine, Marina, căci "ce ai făcut cu viaţa ta", prin "drumul tău" va fi "un trifoi cu patru foi"!..."

Paul Surugiu - Fuego
30 iulie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu