~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 1 aprilie 2017

FUEGO: "E o experienţă interesantă..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Am fost curios cum se vede
lumea de acolo, de sus..."


"M-am tot gândit, de ieri, cum să vă păcălesc.
N-am găsit nici o soluţie viabilă, aşa că mi-am zis că n-are rost să apelez la trucuri, pentru că voi oricum sunteţi deştepţi şi vă prindeţi imediat.
În schimb, am căutat prin arhiva mea o poză comică şi-am dat peste imaginea de mai jos. Sigur că n-aveam de gând să fac vreo expediţie până în România, sus, pe cămilă, dar am fost curios cum se vede lumea de acolo, de sus.
E o experienţă interesantă, de punctat într-o viaţă, la fel ca multe altele pe care-i păcat, dacă ai posibilitatea, să nu le faci.
E bine să-ţi învingi temerile şi să priveşti cu relaxare orice noutate a vieţii.
Aşa poţi fi mai fericit.
Să ştiţi că a fost prietenoasă cămila şi "mi-a zis că i-ar face plăcere" să aibă un stăpân aşa blând şi iubitor de animale ca mine.
Lăsând gluma la o parte, vă doresc zile frumoase din inima Transilvaniei - Deva - unde avem super concert astă seară."
Paul Surugiu - Fuego
1 aprilie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu