~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 4 martie 2017

Vernisaj la Braşov: "Amurg în Transilvania"


Art By Fuego:
"Evenimentele au devenit deja
marcă înregistrată..."


"Evenimentele marca "Art By Fuego" au devenit deja marcă înregistrată. Premiem mari artişti şi oameni care au făcut ceva pentru arta românească, ne bucurăm împreună de universul culorilor şi-al muzicii lui Paul Surugiu, sprijinim tineri talentaţi care au nevoie de o şansă pentru a putea străluci şi încercăm să organizăm momente de neuitat pentru cei care ne sunt aproape.
Până în prezent, am organizat cinci mari evenimente, urmând ca în luna martie să mai fie altele două, iar în aprilie, în premieră vă spunem acum, mergem la Braşov, la poalele Tâmpei, cu un vernisaj de excepţie -
"AMURG ÎN TRANSILVANIA".
Dar până acolo, vă spunem că toate aceste seri au avut ceva aparte.
La Goldart, pe o căldură teribilă, toată casa de licitaţii a fost inundată de flori, la propriu şi la figurat, precum şi de tablourile lui Paul, tot cu flori spectaculoase.
La Mamaia am avut parte de un decor special.
La Palatul Parlamentului, casele au fost reginele, iar expoziţia "Grigore Vieru" a impresionat pe toată lumea.
La Bacău am păşit în sala de spectacol, iar la Iaşi, gazdă ne-a fost Primăria Municipiului, acolo unde am premiat patru vârfuri ale culturii româneşti şi am sprijinit trei tinere cu potenţial."
Art By Fuego
4 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu