~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 19 martie 2017

"Vă iubesc şi vă mulţumesc pentru fidelitate!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Îmi place să cânt,
o fac din plăcere..."

"De vreo patru zile-s în turneu naţional alături de echipa mea şi mărturisesc sincer şi deschis că mă simt ca în vacanţă.
E puţin obositor, dar mă încarc cu energie.
Îmi place să cânt, o fac din plăcere şi-atunci fiecare concert e o binecuvântare.
De asta e şi mai lung, că doar nu celebrăm 10 ani de turnee în fiecare zi!
N-aş putea cuprinde într-o carte câte peripeţii am tras prin expediţiile astea prin ţară, câte săli am văzut, de câte ori am întârziat sau am rămas pe drumuri.
Dar ştiu un lucru - că-mi face plăcere şi că este o onoare pentru mine să pot face asta, mai ales acum, după atâta timp, cu aşa experienţă la purtător şi cu un concert pe care-l iubesc - un strigăt, o melodie plină, dăruită vouă, doldora cu piese dragi, noi sau cunoscute şi momente de neuitat.
Vă iubesc şi vă mulţumesc pentru fidelitate!"
Paul Surugiu - Fuego
19 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu