~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 26 martie 2017

"Mă gândesc uneori la concertele copilăriei mele..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Un astfel de eveniment
era o sărbătoare a oraşului..."

"Dragii mei, fac 10 ani de când merg prin ţară, în turnee naţionale, şi e o onoare pentru mine să ştiu că publicul răspunde invitaţiei mele şi vine cu atâta interes să mă vadă.
Mă gândesc uneori la concertele copilăriei mele.
Doamne, ce nebunie mai era prin oraş dacă ajungeau Angela Similea, Corina, Mirabela sau Mihaela Runceanu.
De trupe nici nu mai vorbesc.
Stăteam nemişcaţi, deşi eram copii şi nu aveam mai mult de 10-12 ani. Altfel erau percepute concertele atunci şi parcă îmi aduc aminte că era o sărbătoare a oraşului un astfel de eveniment.
Sigur că erau alte vremuri şi nu exista atâta diversitate, dar cu plăcere rememorez toate momentele adolescenţei.
Practic, atunci am căpătat dorinţa enormă de a urca pe scenă şi a ajunge ca Dan Spătaru sau Cornel Constantiniu. Aceştia au fost idolii generaţiei mele şi cumva am eu impresia, deşi nu o spun cu titlu de certitudine, că erau mult mai veritabili decât cei actuali.
Despre asta e strigătul meu din
"LĂSAŢI-MI MUZICA!"
- despre o generaţie care are nevoie de melodie mai mult ca oricând.
Mai jos, eu - prin nemuritorii ani de liceu, cu emoţii la română!
Vă iubesc!"
Paul Surugiu - Fuego
26 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu