~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 17 martie 2017

"Glamour" - vernisaj la Bacău


Paul Surugiu - Fuego:
"Toţi cei prezenţi au strălucit..."


"Săptămâna trecută, înainte de turneu, am avut două superbe vernisaje, două baluri ale artelor, ce-au plasat tablourile mele în prim-plan, unul la Bacău, celălalt la Bârlad.
Azi vă povestesc despre primul eveniment, cel din oraşul lui Bacovia, care a avut şi un titlu şi o temă deosebită .
"GLAMOUR".
La propriu, toţi cei prezenţi au strălucit, prin atitudine, prin veselie şi prin deschiderea faţă de frumos şi de autentic.
Am sprijinit trei artişti cu totul şi cu totul speciali - un violonist talentat, o solistă care se află deja în echipele de la "Vocea României Junior" şi un extraordinar pianist, care studiază în Germania şi care a cântat pe scene mari.
Sunt mândru de ei şi de faptul că am putut pune, prin "Art By Fuego", o mică lumină în parcursul lor.
Seara a fost unică - am îmbinat muzica cu emoţia, culorile cu secvenţe memorabile de umor şi voie bună. A fost special şi cred că am reuşit să aducem mai aproape de oameni, caritatea şi arta. La un loc, cele două pot face lumea mai bună.
Mi-au fost alături, ca de fiecare dată, cei doi mari artişti, membri de onoare ai proiectului meu - Stela Enache şi Jolt Kerestely, pe care-i iubesc.
Le mulţumesc celor prezenţi şi celor care au fost alături de iniţiativa mea, dar şi doamnei doctor Liliana Voroneanu, pentru implicare şi organizare."
Paul Surugiu - Fuego
17 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu