~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 18 martie 2017

FUEGO: "Voi sunteţi cea mai mare bogăţie a mea!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Nu sunt în măsură
să dau sfaturi..."

"Ani întregi mi-am dorit să pot avea cu adevărat diverse lucruri.
Marea majoritate materiale, fără să-mi dau seama că astfel, pierd din vedere esenţialul - sufletul meu. Nu l-am neglijat, asta pentru că aţi fost voi, cei care sunteţi cea mai mare bogăţie a mea şi care, de fiecare dată, îmi dovediţi că sunteţi fideli şi, uneori, mai înţelepţi decât aş putea fi eu.
Nu pledez pentru o viaţă plină de spiritualitate şi austeritate, deloc, dar n-ar fi rău ca, uneori, să vedem frumuseţile în simplitate şi în măruntul ce rămâne de pe-o zi pe alta.
E doar o constatare, nicidecum un sfat, pentru că eu nu sunt în măsură să dau sfaturi."
Paul Surugiu - Fuego
18 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu