~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 2 martie 2017

FUEGO: "Vă aştept la concert!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Dublăm seara şi o facem de neuitat..."

"Nu mi-a plăcut niciodată să exagerez, în nici un capitol al vieţii mele. Sunt cumpătat şi prefer de fiecare dată să găsesc cea mai bună soluţie, decât să mă avânt în neant.
Dar uite că acum, având o mulţime de solicitări, la Bucureşti, pe 3 aprilie, joc un nou spectacol
"LĂSAŢI-MI MUZICA!",
de la 17.30.
Aşadar, dublăm seara şi o facem de neuitat pe scena Teatrului Naţional, unde şi de la 20.00 susţin un concert în care muzica va fi regina.
Firesc că am o tolbă plină de surprize şi invitaţi speciali, prieteni dragi care-mi vor fi aproape şi care vor îmbogăţi atmosfera cu prezenţa lor.
Sunt emoţionat şi sper să fac faţă acestei provocări imense - peste 20 de concerte zi la zi, în aproape toată ţara, de pe 15 martie pe 4 aprilie.
Vă aştept la concert şi vă promit că muzica mea nu va aduce doar primăvara, ci va alina multe suflete."
Paul Surugiu - Fuego
2 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu