~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 30 martie 2017

FUEGO: "Toţi merită promovaţi şi ajutaţi!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Aceste talente
au nevoie de o şansă..."

"Când ştiu că prin munca mea, prin picturile mele, pot ajuta tinerii să meargă mai departe cu visul lor, nu pot decât să mă simt onorat. Nu o fac pentru vreo anume fală, ci pentru viitor, pentru că sunt de părere că aceste talente au nevoie de o şansă, acea şansă pe care poate noi n-am avut-o la timpul potrivit.
Am sprijinit într-un an şi jumătate aproape 100 de copii - cântăreţi, intrumentişti, pictori, sportivi, scriitori.
La ultimele două vernisaje, de la Bacău şi de la Bârlad, şapte minunaţi copii au prins o speranţă în plus prin intermediul "Art By Fuego" - Ştefan Răducu, Amedeia şi Anisia Mereuţă, Andrei Preda, o capacitate, un pianist remarcabil, Mateea Ioana Cosma, Andreas Chiriac, Gabriela Botaş.
Ei toţi merită să fie promovaţi şi ajutaţi.
Vedeţi voi, România are nevoie de puştii aceștia, mai mult decât de autostrăzi şi betoane. Şi-atunci cum să mă opresc din pictat?
Dincolo de pasiune, e o responsabilitate, o bucurie, un mod de a ajuta lumea în care trăiesc. Eu fac ceva şi chiar nu vreau laude pentru asta, vreau doar ca oamenii să vadă că se poate."
Paul Surugiu - Fuego
30 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu