~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 23 martie 2017

FUEGO: "Timpul transformă oamenii..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Aş vrea ca timpul să mă lase
să mă bucur mai mult..."


"În curând trecem la ora de vară, se lungeşte ziua, avem mai multe pe cap şi cumva totul prinde altă formă, învârtindu-se în jurul inamicului principal - timpul.
Mie nu mi-e duşman mare, doar că aş vrea ca uneori să fie mai încet, dar nu ai ce să-i faci, pentru că este oricum împotriva oricărei acţiuni măreţe pe care ai vrea la nesfârşit să o prelungeşti.
Ce e mai păcat e faptul că trece şi lasă urme în calea sa.
Uneori mă gândesc că ar fi mult mai bine să fie discret, dar timpul transformă oamenii, şi la propriu, dar mai ales la figurat, din bine în rău, făcându-i neiertători şi absenţi, ori goliţi de orice sentiment nobil şi pur.
Eu unul aş vrea ca timpul să mă lase să mă bucur mai mult.
Poate şi de asta nu dorm foarte mult, câteva ore în fiecare noapte - pentru că îmi doresc să dăruiesc, să fiu eu şi să fiu fericit, mai mult decât aş fi dormind acele clipe esenţiale.
Voi cum staţi cu timpul?"
Paul Surugiu - Fuego
23 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu