~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 21 martie 2017

FUEGO: "Sunt fericit pentru că vă am pe voi aproape!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Un om fericit e un om
care trece prin toate..."

"Cum ieri a fost "Ziua internaţională a fericirii", mă gândeam să vă întreb şi pe voi ce înseamnă fericirea?
Eu unul o văd ca pe o virtute, o formă de înţelepciune şi acel ceva care te face să te simţi bine. Nu e vorba doar de zâmbete sau împliniri.
Un om fericit e un om care trece prin toate, care e sus şi care poate fi şi jos, care a simţit atingerea durerii şi care poate preţui mai corect tot ce are.
Un om fericit e un om binecuvântat şi cred că toţi putem fi fericiţi dacă ne dorim cu adevărat, cu toate problemele la pachet.
Eu unul sunt fericit pentru că sunt sănătos, am prieteni, sunt apt de muncă, pentru că pot crea şi pentru că vă am pe voi aproape.
Mi se dublează satisfacţia când vă şi întâlnesc, la concertele turneului
"LĂSAŢI-MI MUZICA!",
ce nu au ajuns nici la jumătate şi la care vă aştept cu drag!"
Paul Surugiu - Fuego
21 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu