~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 28 martie 2017

FUEGO: "Seara a fost un deliciu..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Mi-am stăpânit
cu greu emoţiile..."

"Aseară, aşa cum nu am păţit de multă vreme, mi-am stăpânit cu greu emoţiile.
Am deschis cortina şi am intrat într-o sală plină cu oameni doritori de frumos, la Satu Mare. Aşa este peste tot, dar parcă aici a fost o magie, mai ales că nu am mai cântat de 10 ani la ei.
Şi instant mi-au dat lacrimile.
Şi nu mi-e ruşine să recunosc.
Mi-au trecut prin faţă toţi anii de pregătire, toate reuşitele, dezamăgirile, zbuciumul, toată munca, răsplătite acum.
Vedeţi voi, uneori e dificil să mai reuşeşti să duci un cumul de sentimente cu toată tăria unui caracter puternic.
Pur şi simplu, în viaţă, e bine să te exteriorizezi.
Iar eu asta am făcut, mai mult ca niciodată.
Seara a fost un deliciu şi mi-am dat astfel seama că publicul român are din ce în ce mai multă nevoie, printre toate nebuniile vieţii, de noi, de artişti."
Paul Surugiu - Fuego
28 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu