~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 1 martie 2017

FUEGO: "Primăvara-i floare de dor..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Primăvara dăruieşte
un alt veşmânt lumii..."

"Timpul parfumat, aroma serilor răcoroase şi mirajul multicolor al florilor îmi creează, în fiecare an, o stare specială. Sursă incontestabilă de lumină sufletească, primăvara dăruieşte un alt veşmânt lumii.
Ar fi greu ca cineva sau ceva să egaleze numărul de recorduri şi trăiri pe care le-am căpătat pe parcursul turneelor desfăşurate în acest anotimp, în care mă reîntregesc cu ecourile-i specifice, într-o simfonie a simţirii şi a renaşterii eterne.
Duioşia cerului de primăvară, blândeţea păsărilor, îmi renasc toate petalele inimii, reamintindu-mi că iubirea înfloreşte acum, cu lacrimi de cântec, înmiresmată de candoarea şi fragilitatea emoţiilor dezgheţate.
Primăvara-i floare de dor în viaţa şi în pictura mea."
Paul Surugiu - Fuego

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu