~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 4 martie 2017

FUEGO: "Nu uitaţi de spectacolele din martie!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Cred că noi, artiştii, avem
mai multe de spus..."

"Mă gândesc uneori că vă plictisesc zi de zi cu mesajele mele, uneori prea serioase, alteori prea lungi.


Anumiţi prieteni îmi spun c-ar fi mai simplu cu o poză şi un salut, dar eu mă încăpăţânez să cred că publicul meu e diferit şi că fiecare vorbă scrisă aici, de mai bine de 2 ani şi jumătate, a însemnat ceva pentru unii dintre voi.
A devenit deja un ritual să-mi notez gândurile şi, de fiecare dată, mi-e teamă să nu fie prea mult sau să nu vă fac să vă plictisiţi.
Cred oricum că noi, artiştii, avem mai multe de spus decât o poză şi o banală formulă de salut.
Eu nu sunt un model, dar pot, din experienţa mea, să dăruiesc cu drag şi altora.
Nu uitaţi de spectacolele din martie, de pe 15 pe 4 aprilie, în toată ţara, cu două reprezentaţii în Bucureşti, pe 3 aprilie, la Teatrul Naţional, de la 17.30 şi de la 20.00!
Vă aştept!
Zi liniştită!"
Paul Surugiu - Fuego
4 martie 2017

Un comentariu:

  1. Doresc să vă spun că eu am participat la concertul din Zalău din 29 martie și timp de două ore am retrăit o parte din viața mea, cu mare emoție, cu bucuria de a asculta muzica sufletului meu.Chiar dacă nu am reușit să-l ascult live pe Marele Dan Spătaru, dumneavoastră l-ați adus pentru câteva minute în inima mea.Mi-a plăcut mult faptul că ne-ați permis să cântam cu dumneavoastră, ați fost alături de noi în sală, că ne-ați dat voie să vă privim ochii, să ne scrieți un mesaj , a fost unic pentru mine, motiv pentru care vă Mulțumesc din inimă.Iubesc versurile melodiilor:" Te iubesc" , "Ion și Marie", " Acordeonul" .Vă admir și vă respect deoarece sunteți singurul Artist Român care faceți ceva pentru ca Artiștii din orice domeniu să fie ajutați, să nu fie uitati.Concertul dumneavoastră este Unic: poezie, romantism, melodie, patriotism, respect, omenie, cinste, frumos, bucurie, Valori Rare, sau in terrmeni de specialitate " pe cale de dispariție " .

    RăspundețiȘtergere