~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 19 martie 2017

FUEGO: "Nu mă voi opri aici!"


Art By Fuego:
"Duminica de azi are
arome de linişte..."


"Cum orice duminică e frumoasă, cea de azi are pentru voi arome de linişte.
Vedeţi voi, noi v-am încurajat mereu să vă urmaţi visurile, dar nu v-am povestit de prea multe ori despre cum face ori cum poţi fi orice dacă ai parte de linişte, de acea minunată linişte sufletească, ce te plasează în zona în care poţi face totul doar prin voinţă şi cumpătare."
Art By Fuego
19 martie 2017


"Nu aştept nimic în schimb pentru ceea ce fac, nici acum, nici mai târziu. N-am crezut niciodată în principiul acesta al răsplătirii pentru anumite fapte.
Eu am dat naştere proiectului "Art By Fuego" tocmai pentru că simt că pot oferi oamenilor şanse.
Nu vreau laude şi nici statui pentru asta.
E bucuria mea să pot dărui marilor artişti mici momente de împlinire, iar celor mici să le pot da un imbold să meargă mai departe pe drumul artistic.
Într-un an jumătate, am ajutat peste 100 de artişti şi nu mă voi opri aici. Nici nu vreau să dau un exemplu.
În fond, fiecare face ce vrea, dar cred că societatea noastră are nevoie de modele, iar acestea trebuie încurajate, arătate şi sprijinite."

Paul Surugiu - Fuego
19 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu