~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 5 martie 2017

FUEGO: "Nu de puţine ori am surprins lacrimi..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Am pregătit câteva momente surpriză în turneu..."

"Se zice că lacrimile ne purifică şi scot din noi toată sensibilitatea.
Nu ştiu dacă-i aşa, dar văd, uneori, la mine la spectacole, oameni plângând. Nu-mi doresc asta neapărat, dar probabil că emoţia şi puterea cuvintelor îşi fac treaba. Sunt cotropiţi de sentimente şi se exteriorizează în felul acesta.
Nu de puţine ori am surprins lacrimi pe obrazul celor din faţa mea sau ochii umezi de atâta dor. Poate e de la cântece sau pur şi simplu încărcătura e foarte mare.
Cert este că sunt sincer şi-mi pun acolo sufletul pe tavă.
Iar în turneul
"LĂSAŢI-MI MUZICA!",
am pregătit câteva momente supriză, care vor stârni emoţii puternice, dar fără lacrimi prea multe.
De pe 15 martie pe 4 aprilie, mă plimb prin ţară, ajungând pe 3 aprilie, de la 17.30 şi de la 20.00, la Teatrul Naţional, în Bucureşti.
Vă aştept să ne bucurăm împreună de sărbătoarea muzicii, celebrând 10 ani de turnee naţionale pe scena românească!"
Paul Surugiu - Fuego
5 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu