~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 10 martie 2017

FUEGO: "Mi-e bine aşa..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Nu ne trebuie foarte mult
pentru a fi fericiţi..."


"Nu ne trebuie foarte mult pentru a fi fericiţi şi pentru a vedea că în fiecare om există ceva frumos. Ştiu că nu e cea mai sănătoasă gândire în anumite privinţe, dar mie aşa îmi place să-mi ghidez şi organizez viaţa şi vă mărturisesc că mi-e tare bine.
Câteva clipe cu prietenii, puţină relaxare, pasiune în ceea ce fac, profesionalism şi dorinţa de a cunoaţte cât mai mult sunt motivele principale pentru care mă trezesc dimineaţa.
Şi dincolo de toate situaţiile neprevăzute, mi-e bine aşa, cum sper să vă fie şi vouă dacă vă apucă conştientizarea mai rapid."
Paul Surugiu - Fuego
10 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu