~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 27 martie 2017

FUEGO: "Lucrurile bune vin pe nepregătite..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Sunt mândru de el!"

"De când cu turneele şi spectacolele prin ţară, mi-am neglijat cel mai bun prieten necuvântător - câinele meu, Simba, rasa Akita Inu.
Nu v-am povestit de multă vreme despre el, toată lumea mă întreabă, aşa că m-am gândit că n-ar fi rău să o fac, mai ales că este o încântare cu fiecare gest pe care-l face.
Îl stăpânesc cu greu şi-mi dau seama, fără glumă, pe zi ce trece, că animalele au mai multă raţiune şi dibăcie decât parte dintre oameni.
La poză îl prind destul de rar, iar principala lui activitate este aceea de a mă tachina pe mine.
Ştie când sunt trist şi simte fiecare tresărire a stăpânului. E loial şi nu caută vreodată să primească ceva, mulţumindu-se cu ce are.
E un câine deştept şi sunt mândru de el!
Dincolo de toate, v-am mai spus asta şi o voi repeta mereu: în viaţă, lucrurile bune vin pe nepregătite, aşa cum a venit el în existenţa mea şi aduc cu sine schimbări şi noi sentimente."
Paul Surugiu - Fuego
27 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu