~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 31 martie 2017

FUEGO: "Încerc să aflu lucruri noi..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Oamenii care se plictisesc
sunt în esenţă trişti..."


"N-am răbdare prea mare atunci când vine vorba despre o provocare.
Îmi place la nebunie să petrec timpul cu folos şi nu-mi imaginez cum cineva, pe lumea aceasta, se poate plictisi.
Chiar, de ce să te plictiseşti vreodată, când te poţi bucura de oameni şi de tine, de artă, de-o carte, de-un film, de natură, de boemie sau de munca pe care-o faci?
Cred, sincer vă spun, că oamenii care se plictisesc sunt în esenţă trişti şi nu reuşesc să extragă frumosul din jur, chiar dacă uneori acesta nu este atât de colorat precum ni l-am dori noi.
Eu, când sunt într-un moment în care efectiv nu am ceva profesional în plan, dincolo de relaxare, încerc să mă cultiv.
Vorbesc serios!
Nu citesc neapărat romane motivaţionale sau mut pe Discovery, dar încerc să-mi dau seama unde pot fi mai bun, încerc să aflu lucruri noi şi-mi pun în aplicare curiozitatea.
Fiind curios, aflând noutăţi, devin mult mai bogat spiritual."
Paul Surugiu - Fuego
31 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu