~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 25 martie 2017

FUEGO: "Îmi place să fac bine!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Atenţia pentru detalii
face complet diferenţa..."


"Îmi place să fac bine!
E un fel de a mulţumi pentru tot ce am, pentru ce am realizat şi ce am învăţat în anii aceştia.
Mă simt într-un fel dator să dăruiesc bunătate şi cred că lumea din jur ar fi mai luminoasă dacă toţi am merge pe această idee.
Nu mă refer aici la sprijin financiar, ci la cel moral, pentru că "Art By Fuego", dincolo de ajutorul material, încearcă pe cât se poate să promoveze tinerii talentaţi, să le ofere pârghii şi şanse, iar eu îmi doresc să le ofer, cu sfaturi, din experienţa mea.
N-am prea multă răbdare în general, dar pictura m-a învăţat să mă ponderez.
Cel puţin acum, de când am început să fac mai multe tablouri, mi-am dat seama că atenţia pentru detalii este cea care face complet diferenţa.
Orice mică pată de culoare, atât pe pânză, cât şi în viaţă, poate transforma ceva simplu în ceva spectaculos. Cred că acesta e unul dintre principiile care ar trebui să ne guverneze pe toţi."
Paul Surugiu - Fuego
25 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu