~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 9 martie 2017

FUEGO: "A fi bătrân nu e ceva de blamat..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Trebuie iubiţi şi respectaţi!"

"Cu toţii vom ajunge, mai devreme sau mai târziu, la vârsta la care amintirile vor fi cea mai de preţ fericire, iar singura alinare va fi, în cele din urmă, muzica.
Să ştiţi că a fi bătrân nu e în niciun caz ceva de blamat.
Dimpotrivă, bătrânii ne sunt înţelepciune, sunt emoţie, sunt copii mari care aşteaptă, tac, nu cer şi ascultă.
Poate şi de aia trebuie iubiţi şi respectaţi!
Eu unul sunt mândru că am, printre admiratorii mei, şi persoane vârstnice, un public pretenţios şi greu de convins uneori.
E cea mai mare fericire atunci când vezi că nişte oameni care-ţi pot fi bunici plâng când te văd şi te aud.
Un mic gest pentru ei am făcut de 8 martie.
Complici - emisiunea "WowBiz", Kanal D.
N-am ce să spun mai mult. Ar fi inutil.
Imaginile vorbesc de la sine.
Priviţi întâi şi apoi judecaţi singuri!"
Paul Surugiu - Fuego
9 martie 2017
Accesaţi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu