~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 6 martie 2017

FUEGO: "E nevoie de artă..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Cheia este în
mâna oamenilor..."


"E nevoie de artă, asta ştiu sigur.
Eu mă consider un fericit, pentru că oamenii reacţionează şi la muzica mea, şi la operele mele din zona de pictură, şi la spectacole şi în tot ceea ce întreprind.
Dar dacă e într-adevăr nevoie, doar ei pot decide.
Şi ei aleg.

Noi oferim, ne facem treaba, dar în cele din urmă, cheia este în mâna oamenilor. Ei au preferinţele la purtător şi ei pot face ca lucrurile să se schimbe.
Părerea mea este că am avea nevoie de un duş rece în zona de artă. Doar aşa ne putem reveni şi putem aprecia mai mult adevăratele valori."
Paul Surugiu
6 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu