~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 25 martie 2017

FUEGO: "Cred foarte tare în munca mea..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Doar aşa poţi ajunge
un om fericit şi împlinit..."

"Cineva mă întreba recent dacă am încredere-n mine.
I-am răspuns simplu - pe deplin.
Cred în tot ce-mi face bine şi are o influenţă benefică asupra mea.
Mai cred în oameni şi în puterea mea de a mă regenera după orice lovitură, mai dură sau mai uşoară.
Cred foarte tare în munca mea, în ceea ce fac, în arta pe care aleg, zi de zi, fie că e pictură sau muzică, să o dăruiesc, cu atâta dragoste, oamenilor.
Îmi place să spun că sunt de fiecare dată stăpân pe tot ce înseamnă putinţele mele, dar uneori se întâmplă să mă îndoiesc de rezistenţă.
Şi vă spun un secret - în viaţă, tu eşti cel care decide pentru tine, indiferent de circumstanţe şi repercursiuni, căci doar aşa poţi ajunge un om fericit şi împlinit."
Paul Surugiu - Fuego
25 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu