~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 20 martie 2017

FUEGO: "Aveţi grijă de paşii voştri!"


Paul Surugiu - Fuego:
"În viaţă, nimic nu pică
la voia întâmplării..."

"Repetiţia este mama învăţăturii.
Vorbă înţeleaptă, n-am ce zice, dar dincolo de forma ei, stă un înţeles măreţ şi neluat în calcul de către mulţi dintre noi - acela că orice lucru se face cu trudă şi că, pentru a străluci, în orice domeniu, e nevoie de seriozitate, de implicare şi de un dram de raţiune.
Eu aşa-mi clădesc fiecare pas, fiecare spectacol, fiecare proiect.
Nimic în viaţă, oricât am vrea să credem asta, nu pică la voia întâmplării, iar munca şi devotamentul sunt cele care ne asigură reuşita. Poate de asta-i bine ca înainte să ne aruncăm cu privirea înainte în neant, e bine să repetăm, să ne calculăm paşii, să fim atenţi la ce spunem, la ce facem şi la cum acţionăm.
Şi chiar dacă imprevizibilul apare, este mult mai simplu să manevrăm o situaţie, dacă avem un plan stabilit anterior.
Aşadar, dragii mei, aveţi grijă de paşii voştri!"
Paul Surugiu - Fuego
20 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu