~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 3 martie 2017

12 martie - Concert la Piteşti: "Nu sunt singur"


Paul Surugiu - Fuego:
"O seară muzicală,
cu dans şi umor..."

"Nu sunt singur niciodată, pentru că vă am aproape pe voi şi ştiu că întotdeauna, indiferent de furtuni sau mări agitate, mă voi baza pe sinceritatea şi dragostea voastră.
Nu sunt gratuite vorbele, vin din suflet, iar viaţa mea are parte de toată frumuseţea din lume ştiind doar că singurătatea nu mi-a fost şi nici nu-mi va fi vreodată apropiată.
Cred mai degrabă că un om singur e acela care uită să se bucure de ce are şi să profite din plin de toate darurile primite.
Şi ca să vă demonstrez că vă iubesc, plusez cu un spectacol special, la Teatrul "Alexandru Davila" din Piteşti, locul în care am făcut atâtea lucruri minunate pe parcursul a mai bine de treisprezece ani.
Astfel, duminică, 12 martie, ora 19.00, la Sala Mare, joc, alături de colegii mei dragi, o seară muzicală, cu dans şi umor, o revistă colorată -
"NU SUNT SINGUR",
o declaraţie muzicală sinceră.
Vă aştept cu drag!"
Paul Surugiu - Fuego
3 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu