~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 12 februarie 2017

FUEGO: "Voi continua acest proiect..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Putem fi mai buni prin
măsura faptelor noastre..."

"De ce să te mire când un om face mai multe lucruri?
De ce să ai o problemă cu cei care, din simplitate şi din bucuria de a împărţi zâmbete, vor să facă bine?
Nu ştiu să răspund la aceste întrebări, dar ştiu că putem fi mai buni prin măsura faptelor noastre şi putem demonstra ce punem în vorbe prin fapte clare, prin exemple.
Asta pentru că lumea e plină de cuvinte, dar din ce în ce mai puţin de activităţi concrete, reale, pline de înţeles şi ajutor.
Aici e "Art By Fuego" - la capitolul fapte!
Fără să fac un inventar al reuşitelor noastre, într-un an şi jumătate, spun doar ce-am realizat concret - expoziţii, oameni fericiţi, ajutor, şanse, evenimente culturale remarcabile, artişti promovaţi.
Nu credeam că în 2016 va lua aşa amploare.
Mă bucură şi mă emoţionează să ştiu că pasiunea mea pentru pictură a făcut bine, a bucurat, a deschis uşi, a înălţat vise, a sprijinit.
Nu e o laudă, e un prilej de a-mi reaminti că nimic nu s-ar fi realizat fără sprijinul vostru, la bine şi la greu.
Voi continua acest proiect şi mai ceva ca o pasăre Phoenix voi renaşte de fiecare dată când apar furtuni într-un pahar cu apă."
Paul Surugiu - Fuego
12 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu