~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 2 februarie 2017

FUEGO: "Vă provoc la... concert!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Din ceva ce pare
a fi o nebunie, pot apărea
cele mai frumoase amintiri..."

"Am suficiente resurse interioare cât să fac faţă oricărei provocări.
Şi-mi hrănesc astfel nevoia de a fi în priză, prin noi episoade inedite în viața mea.
Nu m-am dat niciodată în spate de la momentele care în aparenţă n-aveau legătură cu mine. Nu sunt reticient şi îmi place enorm să ştiu că orice experienţă îmi poate îmbogăţi universul.
Fiecare dintre noi ar trebui să facă asta, lăsând la o parte tot bagajul de negativism. Niciodată nu se ştie cum din ceva ce pare a fi o nebunie, pot apărea cele mai frumoase amintiri.
Şi nu ezitaţi să vă îmbrăţişaţi pasiunile, în timpul liber, oricât de diferite de ale celor din jur ar fi. Cum e pictura în cazul meu, cea care-mi oferă atâtea satisfacţii!
Viaţa poate fi mai frumoasă dacă avem noi grijă de ea, sunt convins!
Vă doresc o zi de poveste şi vă reamintesc că vă provoc la... concert, de pe 15 martie pe 4 aprilie!"
Paul Surugiu - Fuego
2 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu