~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 8 februarie 2017

FUEGO: "Vă mulţumesc că sunteţi aproape!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Am realizat în premieră
un tablou special..."

"Dragii mei,
V-am pregătit o nouă surpriză.
Prin "Art By Fuego", am avut ocazia să ajut şi să-mi pot arăta bucuria de a picta. În fond, această provocare face mai mult decât orice aş putea eu construi în timpul liber.
Iată că acum, inpiraţia mi-a adus o nouă idee. Inedită, spun eu. Am realizat în premieră o bijuterie de noptieră, o operă în miniatură, un tablou special, de dimensiuni mici, încadrat într-o ramă de colecţie, din stilul baroc, care te poartă în altă epocă şi care îmbină culoarea, dragostea mea pentru imagini şi emoţia unui fragment de lume imortalizat pe pânză. Nu ştiu dacă sunt valoroase, dar ştiu cu siguranţă că am pus mult suflet şi-mi doresc ca această nouă categorie a proiectului meu să vă placă.
Fiecare operă realizată de mine, mică sau mare, are bucurie, linişte şi o mare parte din ce însemn eu.
De asta vă mulţumesc că sunteţi aproape şi-mi apreciaţi munca!
Mai jos, vedeţi în miniatură
"GLASUL INIMII"..."
Paul Surugiu
8 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu