~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 4 februarie 2017

FUEGO: "Vă încurajez să vă urmaţi pasiunile..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Să acordaţi mai multă
importanţă sufletului..."

"Printre agitaţia acestor zile, în care pregătesc albumul cu maestrul Jolt Kerestely şi turneul de primăvară, îmi găsesc timp şi plăcere pentru a picta.
Câteva ore în fiecare noapte sunt ca o terapie şi mă bucur nespus să văd că pasiunea şi bucuria de a aşterne minuni pe pânză nu s-a diminuat. Dimpotrivă, abia aştept să ajung acasă, să mă deconectez complet.
Chiar dacă e o activitate diferită faâă de muzică, o simt ca şi cum ar fi ceva firesc. Nu sunt profesionist şi am spus asta. Dar poate că meritul meu e acela de a face tablouri din plăcere, pentru liniştea mea, ştiind că după asta, prin proiectul "Art By Fuego", voi putea sprijini câţiva artişti să-şi ducă visul mai departe.
De asta vă încurajez să vă urmaţi pasiunile şi să acordaţi mai multă importanţă sufletului. Uneori, acestea vă pot aduce satisfacţii mai puternice decât propria activitate."
Paul Surugiu - Fuego
4 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu