~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 22 februarie 2017

FUEGO: "Sunt sigur că voi găsi un public de poveste!"


Paul Surugiu - Fuego:
"După vreo 3 ani de lipsă,
revin la Cluj..."

"În toate oraşele din ţara asta mare şi frumoasă, am amintiri speciale şi-aş reveni oricând, cu drag, în fiecare colţ în care am lăsat o parte din sufletul meu.
Spre exemplu la Cluj, oraşul adolescenţei şi al formării mele, găsesc mereu un strop de linişte, imagini de ieri şi multă căldură din partea ardelenilor mei dragi. Nu că în altă parte ar fi diferit, dar asta e zona în care am găsit cele mai frumoase emoţii şi-am aşezat cu plăcere visele pentru cândva.
Iată ca acum, după vreo 3 ani de lipsă, revin la Cluj cu sărbătoarea muzicii, pe 30 martie, la Casa de Cultură a Studenţilor.
Bănuiesc că cei din zonă au găsit bilete la casa de bilete sau pe Startickets.ro.
Şi cum de la Cluj vin, conform cântecului, ploaia şi cumpătul, sunt sigur că în oraşul minunat în care am iubit muzica din ce în ce mai tare, voi găsi un public de poveste!"
Paul Surugiu - Fuego
22 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu