~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 26 februarie 2017

FUEGO: "Pictura mă împlineşte..."


Art By Fuego:
"Iubiţi şi preţuiţi arta!"

"Pictura e felul în care Fuego arată că talentul său e multiplu, putând astfel contura, prin muzică şi culoare, o lume a frumosului, în care sunteţi şi voi invitaţi.
Suflet altruist, va face ca parte din fondurile obţinute din vânzările tablourilor sale să meargă către marii artişti aflaţi în situaţii critice şi către cazurile pentru care aceasta e singura şansă de salvare.
Iubiţi şi preţuiţi arta, căci ea ne mai poate salva de la afundarea completă în frivol!"
Art By Fuego

"Pictura mă împlineşte...
Nu sunt cine ştie ce talent; eu ştiu doar atât: că am pus suflet în naşterea operelor mele şi că mă pot mândri cu nişte timp investit cu folos.
Cu pictura asta pot naşte lumi noi, culori noi şi ştiu că la un moment dat, una dintre creaţiile mele va sta pe un perete şi va fi admirată, nu neapărat pentru frumuseţe, ci pentru sinceritatea şi pasiunea puse în realizarea ei."
Paul Surugiu - Fuego

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu