~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 3 februarie 2017

FUEGO: "Pictând, am parte de linişte..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Există oameni care cred
în mine şi în proiect..."

"N-am prea multă răbdare în general, dar pictura m-a învăţat să mă ponderez. Cel puţin acum, de când am început să fac mai multe tablouri, mi-am dat seama că atenţia pentru detalii este cea care face complet diferenţa. Orice mică pată de culoare, atât pe pânză, cât şi în viaţă, poate transforma ceva simplu în ceva spectaculos.
Cred că acesta e unul dintre principiile care ar trebui să ne guverneze pe toţi.
Pictând, dragii mei, am parte de linişte. Nu mă încarc cu negativ, mă relaxez şi pot ulterior să fac lucruri măreţe.
Au fost voci care au spus că promovarea faptelor mele şi implicit a proiectului "Art By Fuego" e mult prea mare şi oarecum demonstrativă. Vreau să le spun că eu fac gesturi umanitare de mulţi ani, fie că ştia cineva sau nu, dar acum e altceva.
Există oameni care cred în mine şi în proiect, care se implică şi cumpără tablouri şi care trebuie să vadă ce facem noi.
Mai apoi, e bine de creat un precedent. Eu aş vrea să vină mai mulți să facă ce înlesneşte, de un an şi ceva, "Art By Fuego".
Poate aşa am avea mai mulţi tineri talentaţi, cu şanse reale şi mai puţini artişti mari cu probleme majore.
Aşadar, pictura e acum pentru mine, a doua formă de exprimare, cu tot complexul proiectului. Nu fac opere măreţe, dar sunt înnobilate de scopul lor."
PAUL SURUGIU - FUEGO
3 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu