~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 10 februarie 2017

FUEGO: "Pe nea Joly îl respect enorm..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Îl consider
părintele meu muzical..."


"Îmi place să descopăr noi laturi artistice şi zi de zi, să mă provoc pe mine însumi la episoade pe care nu credeam că le voi trece vreodată. Asta mă sprijină şi în evoluţie şi în acumularea de noi imagini şi sentimente pentru cândva.
Nu mă gândeam în ruptul capului acum 24 de ani, când am venit prima oară în Bucureşti şi l-am cunoscut pe maestrul JOLT KERESTELY, că în 2017 voi lansa deja cel de al doilea material discografic. Şi nu orice fel de material, un musical audio, de stare, cu emoţie, muzică înaltă, o poveste de iubire cu texte profunde, pentru cunoscători.
Poate prea puţin comercial, dar îndeajuns de sensibil pentru a ajunge la inimile voastre.
Pe nea Joly îl respect enorm şi-l consider părintele meu muzical, acesta reuşind, la cei 83 de ani ai săi, să dea naştere unor capodopere.
Aşadar, în luna martie, vă prezentăm un super album, pe care-l veţi găsi în magazinele de specialitate şi în turneul
"LĂSAŢI-MI MUZICA!"..."
Paul Surugiu - Fuego
10 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu