~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 18 februarie 2017

FUEGO: "Nu prea ştiu ce-i aia plictiseală..."


Art By Fuego:
"Paul munceşte de zor..."

"Cum nu-i place să stea o clipă locului, Paul munceşte de zor la noile sale lucrări. Mai mult decât atât, el pregăteşte o serie de evenimente remarcabile, precum şi opere care vor putea fi admirate şi achiziţionate de pe www.artbyfuego.ro, în luna martie.
Asta pentru că picturile sale se nasc din bucuria de a face bine şi din minunea aceea numită pasiune, pe care mulţi dintre noi am pierdut-o pe parcurs.
Iată mai jos două lucrări noi, maci regali -
"APRINSE TĂGADE"
şi
"MI-E DOR DE TINE, MAMĂ!"..."
Art By Fuego
18 februarie 2017
"Fac ce-mi place şi cum îmi place!
În ani mi-am câştigat libertatea de a lua propriile decizii şi de a alege exact ce ştiu eu că-i mai bine pentru mine. Iar asta-mi conferă un alt interes.
N-am timp să mă plictisesc. Ce-i drept, nici nu prea ştiu ce-i aia plictiseală, pentru că şi atunci când efectiv mă odihnesc, pictez, robotesc ceva, văd un film, îmi caut idei de spectacole. Sunt mereu în priză, la foc continuu şi-mi place stilul acesta de viaţă! Iar energia o găsesc în public, în oamenii din jur şi în pasiunea mea."
Paul Surugiu - Fuego
18 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu