~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 14 februarie 2017

FUEGO: "Nu cred în sărbătorile împrumutate..."


Paul Surugiu - Fuego:
"E frumos să ne
declarăm iubirea..."

"Ştiţi că nu-mi place să sărbătoresc.
Orice-ar fi!


Prefer să mă bucur în fiecare zi de toate motivele pe care le avem atunci când este rost de vreo celebrare. Cu atât mai puţin nu cred în sărbătorile împrumutate, pentru că le-avem şi noi pe-ale noastre.
Dar chiar şi aşa, sunt de părere că e frumos să ne declarăm iubirea, tare şi răspicat, nefiindu-ne ruşine. Nu-i nimic rău în romantism şi în poveştile frumoase, care nu pot decât să ne facă mai buni.
A iubi, orice, este poate cel mai nobil lucru pe care un om, în toată viaţa lui, îl poate face.
Eu nu pot decât să vă doresc zi romantică, la care să adăugaţi desigur, în playlist, şi câteva din piesele mele dedicate iubirii, în care veți găsi întotdeauna experienţe de neuitat, mai vesele sau mai triste, cu privire la iubire.
Despre asta voi cânta şi în turneul
"LĂSAŢI-MI MUZICA!".
Şi tot azi, maestrul Grigore Vieru ar fi împlinit 82 de ani."
Paul Surugiu - Fuego
14 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu