~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 6 februarie 2017

FUEGO: "Muzica aduce şi ea zâmbete..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Am zâmbit când
am primit lovituri..."

"Cea mai cea bogăţie, la propriu, pe care omul o deţine, nu e nicidecum cea materială. Şi la cea interioară am dubii, căci după mine, zâmbetul este cel care ne scoate din multe încărcuturi, care ne face pozitivi, care ne aduce satisfacţie şi unelteşte într-un fel să ne reuşească multe.
Pe mine m-a ajutat, de la televiziune, pentru că am fost telegenic, până la poze şi episoade mai puţin fericite.
Am zâmbit când am primit lovituri, am zâmbit când trebuia să tac, am zâmbit ori de câte ori am fost fericit sau când am simţit că se clatină pământul sub picioare.
Şi vă mai spun ceva. Nu există oameni frumoşi şi urâţi, există zâmbete. Iar un om frumos este acela care zâmbeşte întotdeauna, şi la bine şi la greu.
Vă doresc o săptămână pe cinste şi nu uitaţi că muzica aduce şi ea zâmbete!"
Paul Surugiu - Fuego
6 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu