~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 15 februarie 2017

FUEGO: "Mizez pe emoţie..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Nu sunt un mare pictor..."

"Orice pictură e frumoasă.
Aşa spune o vorbă înţeleaptă, căci depinde de ochiul fiecăruia, de puterea de înţelegere şi de mesajul pe care autorul vrea să-l transmită.
Picturile lui Paul Surugiu sunt simple şi colorate, debordează de viaţă şi energie şi au în ele o întreagă poezie.
Iată şi dovada mai jos -
"PRIVIRI" şi "MELANCOLII"!..."
Art By Fuego
15 februarie 2017


"Picturile mele sunt despre lumini şi umbre.
Mizez pe emoţie şi pe bucuria unei pasiuni care mi-a adus, în ultimul an, enorme satisfacţii. O percep ca pe o terapie şi un timp liber pe care l-am consumat cu folos.
Nu sunt un mare pictor şi nici nu-mi doresc să ajung.
Sunt un autodidact care găseşte în această pasiune suficientă determinare pentru a crea frumos, pentru a spune lumii istorii pe pânză şi, în cele din urmă, dar cel mai important, pentru a ajuta.
Am sprijinit atâţia artişti şi consider că e de datoria noastră să ne uităm către cei ce au clădit cariere cu succes şi către cei ce acum păşesc pe noul drum.
Care este taina culorilor mele?
Nu o dezvălui pe toată de la început, pentru că trebuie descoperită, dar ea ascunde sensibilitate şi linişte, ascunde poezie şi inspiraţie, căldură şi emoţie."

Paul Surugiu - Fuego
15 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu