~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 11 februarie 2017

FUEGO: "Mie îmi place ţărişoara asta..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Mi-e dragă
România mea!"

"Frumuseţea unei opere de artă trece mai întâi, până la părerile din jur, prin filtrul personal, ca orice partitură creată de cineva pe lumea asta. Paul nu consideră că tablourile sale sunt spectaculoase prin ceva exterior, ci prin intenţia lui de a sprijini, din comercializarea lor, artişti valoroşi, legende şi tineri doldora de talent, care merită să strălucrească şi să fie cunoscuţi de către toţi românii."
Art By Fuego
11 februarie 2017

"De câte ori răsare soarele dimineaţa şi-l prind, dacă-s matinal ori dacă am spectacol şi nu adorm până atunci, mă încarc cu energia lui într-un fel. Nu-i nimic poetic şi siropos aici, este doar o imagine la care ţin.
În fond, tot ce vedem şi ni se întâmplă sunt amintiri pe care le asociem cu oameni, cu locuri.
De asta mi-e dragă România mea!
E plină de tot felul de trăiri în ceea ce mă priveşte.
Pe oriunde ajung, îmi revin în minte momente şi retrăiesc emoţii de mult timp uitate. Şi de asta-mi place să o transpun în pictură, sub forma unor sensibile şi colorate case.
Nu ştiu ce spuneţi voi, dar mie îmi place ţărişoara asta, aşa, cu toate cele bune şi rele ale ei."
Paul Surugiu - Fuego
11 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu