~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 24 februarie 2017

FUEGO: "În mâinile mele stă totul..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Pur şi simplu
ne piere cheful..."

"Uneori pierdem controlul şi ne apucă câte-un dor de ducă, departe de tot şi toate. Nu că am vrea să dăm bir cu fugiţii, dar pur şi simplu ne piere cheful, interesul şi parcă nu mai avem aceeaşi tragere de inimă ca întotdeauna. Mie mi se întâmplă asta frecvent, să ştiţi.
Nu mă ţine mult, pentru că sunt un băiat cu picioarele pe pământ şi-mi revin repede, dându-mi seama că în mâinile mele stă totul şi că pofta vine, exact ca în zicala celebră, mâncând.
Nu spun că la toată presiunea din jur, nu-ţi vine să cedezi. Dar asta nu înseamnă că şi trebuie să o faci.
Rezolvarea e una - nu uita pentru ce şi cine lupţi, şi poate cel mai important, gândeşte-te şi la tine, nu doar la cei din jur şi atunci ai să vezi că ai de ce să mergi mai departe cu fruntea sus şi demnitatea la purtător!
Vă doresc weekend minunat!"
Paul Surugiu - Fuego
24 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu