~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 23 februarie 2017

FUEGO: "Îmi place să lucrez cu profesionişti..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Îmi place munca de
studio din Chişinău..."


"Îmi place să lucrez cu profesionişti.
În orice fac în activitatea mea, încerc să-i caut pe cei mai buni, în aşa fel încât rezultatul final să fie de înaltă ţinută. Nu ştiu dacă reuşesc tot timpul, dar mă străduiesc şi cred că fiecare dintre noi are datoria de a se sfătui şi de a alege calitatea în acţiunile întreprinse.
Spre exemplu, mie personal îmi place munca de studio din Chişinău, acolo unde găsesc profesionişti şi unde pregătesc de fiecare dată piese speciale alături de oameni care au colaborat cu cele mai mari staruri din lumea artistică a Rusiei.
Azi, de pildă, cânt pe scena Palatului Naţional din Chişinău, cele mai noi single-uri, acompaniat de minunata trupă condusă de maestrul Oleg Baraliuc, compozitor şi dirijor pentru Alla Pugaciova, Sofia Rotaru sau Filip Kirkorov.
E o onoare să ştiu că sunt alături pe scenă de aceşti minunaţi intrumentişti.
Mâine aduc folclorul în atenţie alături de orchestra dirijată de maestrul Nicolae Botgros.
Vedeţi voi, eu nu fac recomandări prea des, dar pot să vă spun sigur că efectul cel mai spectaculos în viaţă îl obţii atunci când îi ai aproape pe cei mai buni."
Paul Surugiu - Fuego
23 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu