~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 25 februarie 2017

FUEGO: "Iată-mă alături de artişti speciali!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Fiecare artist are locul său
în lumea muzicală..."


"Nu ştiu dacă sunt cel mai popular om, am şi eu toane şi momente mai neplăcute, ca toată lumea, dar încerc pe cât se poate să fiu aşa cum îmi place - sincer, omenos şi cu bucurie de a asculta poveştile oamenilor şi prietenilor mei.
Aşa mă şi ştiu colegii, simplu şi cu fericirea de a mă revedea cu ei.
Şi este foarte important un lucru - să fii cât mai natural şi să-ţi vezi, în orice situaţie, de treaba ta.
Zilele acestea am avut două super concerte la Chişinău, unde am revăzut prieteni dragi şi profesionişti pentru care scena e o artă, nu un compromis.
Îi iubesc pe toţi şi consider că fiecare artist are locul său în lumea muzicală, fără a fi nevoie să intre pe zona altuia de activitate.
Iată-mă mai jos alături de artişti speciali - Nelly Ciobanu, o voce cât toată Moldova, Irina Loghin, maestrul Nicolae Botgros, un virtuos şi-un om de nota 10 şi mulţi alţi prieteni dragi."
Paul Surugiu - Fuego
25 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu