~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 9 februarie 2017

FUEGO: "Iată că a venit din nou iarna..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Ninsoarea asta mă duce
cu gândul la felul nostru de-a fi..."


"Iată că a venit din nou iarna drăguţa!
Sigur că ne ia mereu prin surprindere, ca de fiecare dată, cu poveştile ei albe. Nu aduc în discuţie traficul şi nebunia de prin capitală.
Ce vreau eu să vă spun este faptul că ninsoarea asta liniştită mă duce cu gândul la felul nostru de-a fi. Nu-i în regulă când ninge, când e frig. Când vine căldura ne simţim într-un disconfort. Oricum ar fi, ceva e în neregulă.
Şi-atunci îmi dau seama că în permanenta noastră nemulţumire, găsim mult prea puţine motive de a spune că e totul în regulă.
Şi chiar este!
Viaţa nu depinde de aceste mici schimbări de temperatură. În schimb, este de la sine înţeles că noi putem face, prin sufletul nostru, zăpezile să se topească şi soarele să revină în zâmbetul cuiva.
Asta sper să reuşesc eu, de pe 15 martie pe 4 aprilie, când îmi imaginez că iarna nu va mai izbucni."
Paul Surugiu - Fuego
9 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu