~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 1 februarie 2017

FUEGO: "Fiţi înţelepţi, ascultaţi, căutaţi, descoperiţi!"


Paul Surugiu - Fuego:
"În viaţă, nimic nu e
100% bătut în cuie..."

"Îmi place să lupt pentru ideile mele atunci când ştiu că ele sunt corecte, atunci când mi le pot argumenta şi când ştiu că lupta mea cu mori de vânt poate fi o reuşită dacă eu cred suficient.
E bine să ţinem cu dinţii de convingeri şi să fim neclintiţi, dar asta doar în momentul în care ne dăm seama că nu există variante, ori când nu avem alternative.
Spun asta pentru că am ştiut mereu că nu există doar alb şi negru.
Chiar dacă sunt omul ce poate fi de neclintit, plec privirea şi pe părţi pentru a vedea şi alte opinii şi pentru a mă convinge că în viaţă nimic nu e 100% bătut în cuie.
Aşadar, fiţi înţelepţi, ascultaţi, căutaţi, descoperiţi şi nu vă lăsaţi mânaţi de instincte care mai târziu vor ajunge păreri de rău!
Vă doresc zi liniştită şi vă amintesc că turneul
"LĂSAŢI-MI MUZICA!"
vă aşteaptă!"
Paul Surugiu - Fuego
1 februarie 2017

Un comentariu: