~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 21 februarie 2017

FUEGO: "Cred că pot oferi din trăirile mele..."


Paul Surugiu - Fuego:
"E scena lumii o comedie..."

"Uneori suntem visători, alteori prea cerebrali.
Ne pierdem prin gânduri sau gândim prea intens la probleme care n-au importanţă majoră.
E scena lumii o comedie, iar lumea scenei - un decor în care acordăm audiţii în permanenţă. Întregul tablou e desăvârşit de aplauzele pe care noi, artiştii, le primim din partea celor ce ne acordă timp pentru audiţie, emoţie şi multă dragoste.
Sigur că în spatele vorbelor pe care eu le spun zilnic pe aici stau experienţa mea şi felul în care văd eu viaţa. V-am mai spus, nu sunt exemplu, dar cred că pot oferi din trăirile mele şi, mai important, pot dărui emoţie în spectacole.
Iar asta puteţi vedea cel mai bine de pe 15 martie pe 4 aprilie, în cadrul turneului naţional
"LĂSAŢI-MI MUZICA!",
atunci când, prin muzică, vom privi la viaţă ca la o provocare ce trebuie trecută!"
Paul Surugiu - Fuego
21 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu