~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 27 februarie 2017

FUEGO: "Am numai surprize pentru voi..."


Paul Surugiu - Fuego:
"N-ar strica să acumulăm
noi amintiri de neuitat..."

"Vine, vine primăvara!
Am intrat deja în linie dreaptă şi deja văd că totul începe să renască. Şi-am mai zis asta, dar mi se pare că şi noi, oamenii, ne reaprindem, începem să fim mai pozitivi şi să ne restartăm complet toate puterile pentru a oferi bucurii.
N-am o problemă cu iarna, dar prefer momentele în care nu trebuie să ne ferim de extreme.
Cu natura, e ca în viaţă, extremele dăunează şi alungă din oameni toată puterea.
Pentru primăvara asta am numai surprize pentru voi.
Albume noi, muzică pe bandă rulantă, opere de artă, turneu național, expoziţii şi multă... veselie.
Miros deja că şi voi aşteptaţi zilele ce vin şi că ne vom delecta împreună de spectacolul oferit de natură. Şi cum nu sunt deloc nostalgic, mă gândesc că n-ar strica să acumulăm noi amintiri de neuitat în primăvara asta."
Paul Surugiu - Fuego
27 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu