~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 31 ianuarie 2017

FUEGO: "Voi lansa o piesă scrisă pentru mine..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Muzica mi-a fost
mereu aproape..."


"Muzica mi-a fost mereu aproape, de mic copil. Am iubit piesele româneşti celebre, muzica din filme, cea clasică şi tot ce a avut şi are mesaj şi melodie.
Şi uite cum, peste ani, am avut ocazia imensă de a cunoaşte unul dintre cei mai mari compozitori români basarabeni -
EUGEN DOGA.
Acum câţiva ani am fost la dânsul acasă şi-am povestit câte în lună şi în stele. Săptămâna trecută, în schimb, acesta şi-a lansat în România un nou album, o colecţie scurtă a capodoperelor sale.
N-am lipsit şi i-am oferit în dar un trofeu şi o diplomă de excelenţă din partea proiectului meu, "Art By Fuego", decretându-l simbolic membru de onoare.
Aş putea să vorbesc ore în şir despre genialitatea creaţiei sale, la propriu, şi-mi pare nespus de rău că mulţi români nu ştiu cine este cel care a scris sute de opere clasice, piese de muzică uşoară celebre, valsuri memorabile numite "ca fiind în top trei cele mai frumoase valsuri ale secolului", coloana sonoră din filme precum "Şatra", "Maria Mirabela", "Dulcea şi tandra mea fiară".
Eugen Doga este poate cel mai mare şi mai de succes compozitor român al tuturor timpurilor, după părerea mea.
Şi sunt bucuros că în curând, voi lansa o piesă scrisă de acesta pentru mine."
Paul Surugiu - Fuego
31 ianuarie 2017

Un comentariu: