~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 23 ianuarie 2017

FUEGO: "Vă mulţumesc că-mi sunteţi aproape!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Vorbim despre o campanie
la nivel naţional
de susţinere a artiştilor..."

"Operele mele sunt simple.
Aşa îmi place să cred.
Cel puţin florile.
Sunt combinaţii de forme şi culori, deloc planificate, care se aştern pe pânză.
Sincer, nu-mi imaginam vreo clipă că proiectul acesta va lua o asemenea amploare. Mi-a fost frică să-mi arăt pasiunea la început. Mă gândeam că nu sunt suficient de pregătit şi că reacţia celor din jur nu va fi pe măsură.
Acum cred cu ardoare că nu am făcut un lucru rău şi că pot, cu puţin sau cu mai mult, muncind, depunând efort, ajuta pe cei ce au nevoie.
Repet, nu e o fală asta şi nu aştept nimic de la nimeni, nici măcar mulţumiri. Toate gesturile mele sunt publice, pentru că e firesc să fie aşa.
Vorbim despre un proiect în care s-au implicat oameni, care au achiziţionat lucrări. Vorbim despre o campanie la nivel naţional de susţinere a artiştilor, ori cei mari, ori cei la început de drum.
E firesc să-i arătăm, să-i sprijinim.
Nu e nici fală şi nici ruşine să ajuţi.
Poate dacă am fi mai mulţi, chiar şi aşa, spunând celor din jur, s-ar schimba mai multe. Eu efectiv îmi pun sufletul, timpul, dăruirea pe pânză, pentru a face bine şi pentru a realiza opere de care publicul şi iubitorii de artă să fie mândri.
Vă mulţumesc că-mi sunteţi aproape!"
Paul Surugiu - Fuego
23 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu