~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 2 ianuarie 2017

FUEGO: "Vă îmbrăţişez pe toţi!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Sunt artist şi locul meu
e în faţa oamenilor..."


"Aţi petrecut bine zilele astea?
După cum am mai vorbit, sper că fără prea mari bătăi de cap şi fără excese!
Nu ştiu cum v-a prins pe voi noul an, dar pe mine m-a găsit tot pe scenă, cântând cu drag, la Londra.
Tradiţia spune că tot anul va fi aşa, dar sincer cred că aşa trebuie să stea lucrurile.
Sunt artist şi locul meu e în faţa oamenilor, atât timp cât aceştia mă acceptă, mă doresc.
Iubesc meseria asta şi cred că rolul artiştilor, indiferent de arta lor, este simplu - de a ferici, de a ridica probleme, de a veni cu ceva în plus pentru a face viaţa mai frumoasă.
Listă de planuri pentru 2017 nu am.
Vreau ca toate să curgă aşa cum vin şi să le pot duce cu dăruire şi profesionalism pentru voi şi pentru împlinirea mea sufletească.
Vă îmbrăţişez pe toţi de nu vă vedeţi!"

Paul Surugiu - Fuego
2 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu