~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 19 ianuarie 2017

FUEGO: "Trăiţi, prieteni dragi!..."


Paul Surugiu - Fuego:
"În faţa timpului şi-a plecării lui,
suntem la fel..."

"Mă gândesc uneori cum trece timpul.
Dar fără să am vreo nostalgie.
Serios, am impresia că ne trecem repede şi că, oricât ne-am dori şi am face, nu apucăm să realizăm destul, să creştem, să fim sau să avem.
Poate că unii suntem mai privilegiaţi, răsfăţaţi fiind de către viaţă, dar credeţi-mă, în faţa timpului şi-a plecării lui, suntem la fel, fără vreo diferenţă.
Eu n-am nici un regret şi ştiu că poveştile astea inevitabile nu au decât un singur rol, acela de a ne stimula să trăim mai intens şi să ne bucurăm de fiecare clipă pe care singur n-o vom repeta vreodată.
Nu ştiu dacă la 40 de ani sunt în măsură să vorbesc despre asta, dar cred că timpul mi-a aşezat suficiente experienţe în bagaj, încât să ştiu că trecerea lui poate veni cu frumuseţi nespuse şi că orice moment al vieţii este o binecuvântare.
Trăiţi, prieteni dragi!"
Paul Surugiu - Fuego
19 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu