~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 18 ianuarie 2017

FUEGO: "Spiritul său imens dăinuie..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Grigore Vieru
- simplitatea românului transpusă în poezie..."

"În viaţa mea artistică mi-au ieşit în cale zeci de oameni. Unii m-au ajutat, alţii m-au inspirat ori mi-au oferit şanse.
Dar prin marele maestru Grigore Vieru, cel care mi-a fost asemenea unui tată, am învăţat să iubesc poezia, versul înalt şi am pus cuvântul din muzică mai presus de orice.
Opt ani au trecut de când cel mai modest om pe care l-am cunoscut vreodată a trecut în nefiinţă.
Am certitudinea că spiritul său imens dăinuie şi voi face tot ce-mi stă în putinţă, ca şi până acum, să-i perpetuez versul, ideile şi imaginea de aur.
Grigore Vieru este simplitatea românului transpusă în poezie, un colos, o fereastră către frumos şi unul dintre cei mai puternici şi mai speciali intelectuali contemporani.
Rămâi în pace, nene Grig!"

Paul Surugiu - Fuego
18 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu